Warning: filter_var() expects parameter 2 to be long, string given in /data/web/virtuals/126110/virtual/www/domains/dollinky.cz/wp-content/plugins/duracelltomi-google-tag-manager/public/frontend.php on line 1099
0

Reklamace


Informace k reklamaci

Doporučujeme zkontrolovat, zda je přebírané zboží v pořádku a zda nebylo při přepravě poškozeno. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží bylo poškozeno nebo zboží neodpovídá nepřiložené faktuře, reklamujte zásilku přímo u dopravce. Na pozdější reklamaci mechanického poškození z přepravy nebude brán zřetel vzhledem k reklamačním podmínkám dopravce.

Právo odstoupit od smlouvy

Každý kupující má možnost odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.

Zboží musí být:

  • nepoškozené
  • v originální krabici

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost BOKON s.r.o., www.dollinky.cz, se sídlem Riegrova 620/6, 289 22, Lysá nad Labem, IČ: 28410483, E-mail: dollinky@dollinky.cz formou jednostranného právního jednání (např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Můžete použít vzorový Formulář o odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi. Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nesete náklady spojené s navrácením zboží. Zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Pro vrácení plateb použijeme převod na účet, pokud výslovně neurčíte jinak. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží.

Reklamace

Pro uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:

1. Pošlete e-mail na naši adresu dollinky@dollinky.cz, ke kterému přiložíte:

a) vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace

b) naskenovanou kopii faktury

2. Do 2 dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu.

3. Pošlete zboží na určenou adresu spolu s popisem závady a kopií faktury.


Warning: filter_var() expects parameter 2 to be long, string given in /data/web/virtuals/126110/virtual/www/domains/dollinky.cz/wp-content/plugins/duracelltomi-google-tag-manager/public/frontend.php on line 689